naruto game-gra naruto w treści forum
Poziom 1:
Chakra: 50 na turę Aktywacja. Na tym poziomie jedynym ogranicznikiem jest to, że organizm nie wytwarza kości, dlatego trzeba je oszczędzać (poziom 2 zużywa 100 chakry na turę).
Poziom 2:
Chakra: nie wymaga Hessendan. Atak polegający na wystrzeleniu w przeciwnika 10 kości palców.
Chakra: nie wymaga Taniec wierzby. Pierwszy taniec polegający na wyciągnięciu przez środek dłoni długich kolców, którymi walczy się jak sztyletami.
Chakra: nie wymaga Taniec kamelii. Drugi taniec, w którym użytkownik wykorzystuje swoje właściwości. Kiedy używa tej techniki, jest znacznie szybszy, wytrzymalszy i ma o wiele większy zasięg cięcia.
Chakra: nie wymaga Taniec modrzewia. Trzeci taniec, który polega na zmorzonej obronie przed atakami Taijutsu. Z ciała wystrzeliwują żebra i kości, które dotkliwie ranią przeciwnika. Użytkownik ma nad nimi pełną kontrole - może je na zawołanie schować, zaś rany powstałe w skutek rozcięcia błyskawicznie się goją.
Chakra: nie wymaga Taniec powojnika. Czwarty taniec, shinobi łamie sobie kark i wyjmuje kręgosłup, zaś w trakcie wyjmowania błyskawicznie odbudowuje sobie stary, w skutek czego powstaje twardy, ostry i bardzo giętki bicz.
Chakra: nie wymaga Taniec paproci. Piąty i ostatni taniec, w którym użytkownik zespala komórki swojego ciała ze swoimi kośćmi, może się swobodnie poruszać pomiędzy nimi, które wielkości drzewa wyrosły setkami wcześniej z pod ziemi i uderzyły w przeciwnika.
Offline